Skip to content
11 λεπτά διάβασμα Προϋπολογισμός

Έκανα 4 έξυπνες αγορές την Black Friday χάρη στο budgeting

Το bugdeting που κάνω εδώ και 10 χρόνια, με βοηθάει να εκμεταλλευτώ τις προσφορές της Black Friday και Cyber Monday αποφεύγοντας να ξοδεύω άσκοπα.

4-eksypnes-agores-black-friday-budgeting

Την εβδομάδα της Black Friday είναι δύσκολο να κερδίσω το no-buy challenge. Το challenge δηλαδή που σε προκαλεί να μην ξοδέψεις χρήματα για όσο μεγαλύτερο διάστημα μπορείς.

Δεν είναι ότι θέλω να ξοδέψω χρήματα.

Είναι ότι τις μέρες των μεγάλων, υποτίθεται, προσφορών, υπάρχουν υπηρεσίες και προϊόντα που μου είναι απαραίτητα στην επαγγελματική και προσωπική μου ζωή και θέλω να εκμεταλλευτώ τις χαμηλές, σχετικά τιμές.

Όμως είναι εύκολο να παρασυρθώ και να καταλήξω να πάρω κάτι που εντέλει δεν χρειάζομαι.

Και άντε πες, το να μην πάρεις μια τηλεόραση που ήδη έχεις, ας πούμε ότι έχεις την πειθαρχία να το κάνεις.

Τι γίνεται όμως όταν τέτοιες μέρες ανανεώνονται οι ετήσιες συνδρομές μου σε υπηρεσίες που ενδεχομένως είχα σκοπό να τερματίσω, καταλήγοντας να πληρώσω για έναν ακόμα χρόνο κάτι το οποίο ξέρω ότι δε θα χρειαστώ καθόλου;

Η λύση αυτού του προβλήματος ακούει στη λέξη budgeting, που αν και δεν φτιάχτηκε για αυτό το σκοπό, εντούτοις είναι ένα ακόμα πλεονέκτημα που μου προσφέρει το να γνωρίζω πόσα και σε τι ξοδεύω τα χρήματά μου.

Και όταν κάνω budgeting για 10 χρόνια χωρίς να χάσω ούτε μέρα, ξέρω ακριβώς πόσο μου κοστίζουν οι συνδρομές μου στο Office 365, στην Adobe και στην WPX καθώς και τα παπούτσια που χαλάω περπατώντας 15 χιλιόμετρα τη μέρα!

Και είναι αυτά στα οποία ξόδεψα τα χρήματά μου φέτος στην Black Friday.

🎧
Άκουσε την audiobook έκδοση του newsletter στην αγαπημένη σου πλατφόρμα που ακούς τα podcasts σου, ή παρακολούθησέ το στο YouTube!

Το κοινό μυστικό των χρηστών της Adobe

Εδώ και 10 χρόνια τις μέρες της Black Friday ανανεώνω τη συνδρομή μου στην Adobe, στην creative σουίτα της που περιλαμβάνονται όλες οι εφαρμογές της, από Photoshop και Lightroom, μέχρι Acrobat και Premiere Pro. Δεν είναι όμως ότι περιμένω τις προσφορές της Black Friday.

Μου είναι αδιάφορες.

Κι αυτό γιατί μία μέρα πριν λήξει το ετήσιο συμβόλαιο και η μηνιαία χρέωση πάει από $29.99 στα $69.99, ”ακυρώνω" τη συνδρομή.

Μόνο που δεν ακυρώνεται. Η Adobe κάνει αντιπρόταση για άλλον ένα χρόνο στην ίδια τιμή.