3 min read

Από μπασκετμπολίστας, επενδυτής & γιατί το Γκουγκλ δεν είναι Θεός της διαφήμισης

Από μπασκετμπολίστας, επενδυτής & γιατί το Γκουγκλ δεν είναι Θεός της διαφήμισης

Και να που η πρώτη μέρα τού καθημερινού μπλογκινγκ συνοδεύτηκε από… έκρηξη παραγωγικότητας χθες, Τρίτη! 7πμ το πρωί είχα γράψει το ελληνικό μπλογκ, στις 10 το ανέβασα μαζί με την αγγλική έκδοση, μέχρι το μεσημέρι είχα τελειώσει το επόμενο βίντεο που ετοιμάζω για το ΓιουΤιουμπ, ενώ μέχρι τις 4 είχα απαντήσει σχεδόν σε όλα (20) τα επείγοντα emails!

Γράφοντας το χθεσινό μπλογκ στο μπαλκόνι. Ναι, στο κινητό!

Κι όλα αυτά, ενώ μεσολάβησε ένα δίωρο παιχνιδιού με τη μικρή νωρίς το πρωί. Για να μη μιλήσω για τις απαραίτητες αγκαλιές στο ξύπνημα.

Σπάνια είμαι ευχαριστημένος από τη μέρα μου κι αυτή ήταν μία από αυτές.

Φτου φτου.

Το απόγευμα και βράδυ καταναλώθηκε σε οικογενειακές υποχρεώσεις, καθώς ετοιμαζόμαστε για την πρώτη μας προσχολική χρονιά και τις πρώτες βουτιές στην πισίνα του κολυμβητηρίου.

Ας προχωρήσουμε στα ενδιαφέροντα.

Διάβασα λοιπόν χθες ότι ο Kobe Bryant, ο μπασκετμπολίστας ντε, συνίδρυσε ένα βέντσουρ κάπιταλ φιρμ. Δηλαδή μία εταιρία που επενδύει σε στάρταπς, σε νεοφυείς επιχειρήσεις αν δε με γελούν τα ελληνικά μου.

Μπάσκετ και επενδύσεις. Μην τυχόν του σφυρίξει κανείς κάτι για το φόρεξ και μπουμπουνίσει ότι έβγαλε από το μπάσκετ στό καναδικό δολάριο και το ελβετικό φράγκο!

Για να δούμε, θα έχει το ανάλογο ποσοστό… ευστοχίας στις επενδύσεις όσο και στο μπάσκετ;

Έπειτα διάβασα ότι μία διαφημιστική εταιρεία, με την οποία τυχαίνει να συνεργάζεται η δικιά μου εταιρεία, εξαγοράστηκε από Κινέζους. Για 900 εκατ. δολάρια παρακαλώ. Όχι άσχημα.

Τώρα, ελπίζω να μην αλλάξει κάτι στην πολιτική και τις μεθόδους της, αφού τα κέρδη από τις διαφημίσεις τους είναι μεγαλύτερα από αυτά που απολαμβάνουμε από το Google Adsense. Ναι, κερδίζουμε περισσότερα από το Media.Net παρά από το Google. Κι αυτό λέει κάτι για το χώρο του μπλόγκινγκ και της αξιοποίησης μιας ιστοσελίδας. Συγκεκριμένα, να μην έχουμε την Google σα θεό που μοιράζει το μάννα εξ ουρανού!

Αν κατασκευάζετε ιστοσελίδες ή είστε μπλόγκερ, μην εξαρτιέστε μόνο από ένα συνεργάτη. Κάνετε διασπορά του κινδύνου αλλά και των εσόδων.

Τέλος, η Betgenious έβγαλε ένα νέο προϊόν για τις εταιρίες τυχερών παιχνιδιών που εξαλείφει την ανάγκη για τρέιντερς. Ποιοι είναι αυτοί;

Είναι αυτοί που αλλάζουν τις αποδόσεις στις εταιρείες στοιχημάτων. Αυτοί που κάνουν το 2.00, 1.80 ένα δευτερόλεπτο πριν στείλετε το στοίχημα σας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στο ζωντανό στοίχημα. Αυτοί που παρακολουθούν πώς παίζετε, τι αγώνες χτυπάτε, τι πονταρίσματα κάνετε. Είναι αυτοί που αν δουν κάτι περίεργο στο στοίχημα σας, θα ενημερώσουν το τομέα κινδύνου της εταιρείας. Και τότε θα έχετε θέμα (λιμιτάρισμα πονταρίσματος, κλείσιμο λογαριασμού).

Με λίγα λόγια είναι οι αντίπαλοι σας όταν στοιχηματίζετε κι όχι ο τερματοφύλακας που αποκρούει το πέναλτι. Και είναι αυτούς που θέλει να παρακάμψει η Μπεττζίνιους. Μάλλον με αλγόριθμους και μοντέλα μαθηματικών. Ιδέα δεν έχω. Απλά με αφορμή αυτό, είπα να πω δυο λόγια για τους τρέιντερς των εταιριών.

Έχω σκοπό να γράψω πολλά για αυτούς, με βάση όσα έχει πει δημόσια ένας από αυτούς σε φόρουμ. Υπομονή. Θα συμβεί.

Αυτά για σήμερα λοιπόν. Σας αφήνω με μερικές φωτογραφίες απο χθες. Μιλάμε αύριο.

Θα βρείτε τις φωτογραφίες σε φουλ ανάλυση στο Flickr: jmks.co/flickr

ΥΓ: Η αλήθεια είναι ότι το κείμενο το έγραψα την Τρίτη το απόγευμα όσο ήμασταν στην αίθουσα αναμονής της παιδιάτρου. Ούτε λεπτό χαμένο.